Jo tovi sitten siirryimme Blogspotin suojiin. Tervetuloa seuraamaan uutta, aktiivisempaa, taidokkaampaa Firefliesiä! :)

Klikatkaa bannerista paremmuuteen~

-----------------------

PS. Vastaan tässä tähän blogiin tulleisiin kysymyksiin..Molempiin aivan liian jäljessä kun en ole huomannut vahtia kommentteja täällä.

"Latsi kirjoitti 05.05.2011 - 17:12
MAHTAVAN UPEAN HIENOJA SIMEJÄ! (;
Kuinka monta lisäosaa oikee omistat ?! :D
Ja miten saat noit kaikkii hienoi hommelei ? :D ei kaksmielisesti.ćom"


-Kiitos!
Minulla on kaikki lisäosat + kamaseteistä Kartano & puutarha sekä Joulun kamasetti.
"Hienot hommelit" tulee kai ladatuista hutuista, hackeista ja sen sellasista... Ehkä myös vähän omista suunnitelmista, asetelmista ym. :) Mutta tosi kiitollinen olen ns. custom contentin luojille joiden taideteoksia latailen, hyödyntääkseni niitä itse.

-Luuvalo

 

ernotar kirjoitti 08.01.2011 - 20:09
moi~ itsekin näin simssin aktiivisena käyttäjänä kysyisin muutaman kysymyksen...
1. onko kyseessä sims 1, -2 vai -3?
2. ja ja ja ootko sitte ladannu jostain tai jotain noit vaattei, kasvon piirtei yms. ku itellä on sims 3 (ja oon sen verran tyhmä, etten osaa käyttää sitä kunnolla : D)?
3. ja kertoisitko sen koodin, millä saa homo-sims parin toisen osapuolen raskaaksi, ku oon yrittäny ettii ja en oo viel löytäny toimivaa 3:seen...

~kiittäen ernotar


1. The Sims 2
2. Olen. Todellakin. :D
3. Ei ole koodia, kyseessä on ns. teiniraskaushackin (InTeenimater) flavor-packin hyödyke, SameSexPregancy tms.

Oleppas hyvä.

-----------------------